Våren kommer aldrig fram?

Nej´dagen har varit IS kall. Fyfasen vilket väder? Är de inte så att våren var här! Suck. Blir galen. Efter skolan träffade jag faktiskt Maya, var med henne, Jill och Daniel ett tag. Trevligt trevligt. Nu kom jag nyss hem ska plugga nu. Hoppas ni haft en bra dag.

Sen ett svar till någon som frågade vad mediet sa. Jo vad sa de, snacka om min gammelmormor och grejer. Specifikt orkar jag inte skriva tyvärr. Men men.

Här kommer super fina bilder! Helt otroligt "ironi"









OKEJ FÖRLÅT hörni. Tyckte bara bilden symboliserade våra inre krafter.



Mayas skit coola klcoka!



Lilla lila flickan har ...



.. två sidor! Haha. Jill du är fin trots allt



Är de bara jag som ser den ENORMA skillnaden mellan gröna och blåa ögon på den här bilden. Bortse från hur vi annars ser ut!

CIAO

Kommentarer
Postat av: mini

O M G





det där va taskigt linnea XD <33

2009-03-03 @ 16:03:20
Postat av: Linnéa

HAHAHA nejnej fiiiiiiiiinaaaaa bilder :D

2009-03-03 @ 16:59:35
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0