Trötter

Ja, idag har jag inte gjort någonting alls faktiskt. Bara sovit kollat på the hills. The city bara chillat. Min vecka framför mig ser hård ut. Två prov och en diagnos. Jag är otroligt trött nu och sitter och kollar på beck med la familia.

Här kommer min vecka som varit i snabb repris.

Måndag: Skola först Jill min söta bästaväns födelsedag efter skolan träffade Maya, Agnes, Sofie och Danya i mörby centrum slumpvis och umgicks lite med dom. Sen begav jag mih hemåt och hade de skönt.
Tisdag: Utvecklingssamtal på morgonen, de gick bra. När jag skulle hem gick jag med Tove och köpte choklad och sen höll två vissa speciella killar vid namn didrik och adrian kvar mig i mörbycentrum. När jag väl kom hem ringde Nikita som ville gå på promenad. Vi gick en mysig promenix på banvallen och sen begav jag mig hemåt.
Onsdag: Ja, skolan gick bra. Var rätt segt men de gick bra. Efter skolan träffade jag Sofie, Danya, Charlotte och Agnes i mörby. Hängde med Agnes ett tag. Tog bussen till mig där vi pratade och chillade sen åkte hon hem.
Torsdag: Var det skola. Egypten grupparbetet lämnades in och de gick bra. Efter skolan skyndade jag och Jill hem till Jill där vi åt och vände till Yogan. Hade svårt att koncentrera mig, men de va skönt. Kände mig förväntansfull.
Fredag: Kom till skolan. Var glad! De va helg. Efter första lektionen hör jag att JEAN! Min vän som flyttade till Miami sotd i koridoren, han var där. Jag har aldrig varit så chockad i hela mitt liv. JAg och Jill fick inte ihop de.. men där va han. Lika bra som förut. Efter skolan åkte jag hem och vid två gick jag upp till pavven och träffade Fred och Erik. Vi spela Xbox och sen var de snöbollskrig. JAg deltog dock inte. Vi hamnade hos rektorn pga snöbollskastning på bilar och vid halv sex kom vi till eddan sen åkte vi till Erik och därifrån kom jag hem tolv drygt.
Lördag: Träffade Nikita och vi träffa Maya ett tag. Sen vare tjejmiddag. Mysigt var de.
Söndag: Sovit, The Hills, The City och skrivit. NU: BECK!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0