Sveriges klimat = sämst

Jag kolla ut ur fönstret nu i hopp om att få se en sol. Men NEJ. Snö blandat regn faller ner idag på stockholmsgator. S Ä M S T. Nej jag blir på dåligt humör av sveriges väder. Haha. Idag har jag en lång dag framför mig. Kanske den jobbigaste på hela veckan. Såhär ser den ut, SO - ska jobba med grupparbetet om Egypten. Mentor - Peter snackar. Lunch. Musik och Drama - ska filma om våran film, jag ska filma den här gången, vi ska stå ute i en timma tror jag. M2 franska - vet inte. SV - vet inte. Matte- börja kapitel 5.6 (är klar med de).  Jag slutar 15.30.

Ändå så är de något som får mig att vilja gå till skolan idag. Konstigt. Men men vi ser hur denna dag blir.

Nu ska jag sminka mg klart och fixa iordning de sista. Börjar klockan åtta.

Idag ska jag fråga en fråga. Jag hoppas alla ni svarar på den! Vore kul och höra.
Vad är de bästa och sämsta me min blogg?

Tell me!

Ha en toppen dag people!

CIAO



Inspiration.
Bilder tagna ifrån urban outfitters.

Kommentarer
Postat av: Amanda

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=163696



Tips,gå in där! Det är helt gratis och man ska samla poäng, när du kommer till en viss poäng får du present kort på nelly, hm eller JC. Det är helt gratis! det ända du behöver göra är att registrera en användare. Om du loggar in en gång per dag så får du 1 poäng. Och sedan ska du ge ut länken till hemsidan till vänner och om dom startar ett konto får du 5 poäng :) Lätt och gratis!

2009-03-04 @ 14:33:01
Postat av: Anonym

hej! bara en grej du kan prata om!



om dina helger om du går på någon fest vad som händer m.m!

2009-03-04 @ 18:57:00
Postat av: Anonym

Bäst : Du står upp för dig själv, även fast inte alla hela tiden håller med dig. Du är ärlig och tycker och tänker om saker istället för att bara berätta att de hänt.



Sämst : Kan inte se något jättedåligt med din blogg, fortstätt bara :D



Älskar dig blogg.

En trogen läsare ;)

2009-03-04 @ 20:35:45
Postat av: Linna

Älskar din blogg helt enkelt!! <3

2009-03-06 @ 14:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0