Så jäkla trist..

Brukar du komma i tid: Jo, de brukar jag väl.
Vad hade du i din mun senast: mat.
När mår du bra: Jag mår bra när jag mår bra helt enkelt. När livet går på räls och allt är bra. Försöker ha de så hela tiden haha.
När blev du fotad senast: No idea..
Hur känner du dig nu: Uttråkad som fasen, fundersam.
Kan du laga mat: Kan jag väl.
Vad tycker du om fötter: Äckligt
Är du smart: Hha, smart och smart. Jag är inte dum.
Vad har du på dig: Just nu stor lila hood tröja american appearl, tights nån stans.
Är du aktiv i skolan: Jo, de är jag väl.
Vad saknar du: Vad jag saknar. En liten fin pojke som kunde liva upp mitt tråkiga liv.
När och varför grät du senast: Jag har inte "gråtit" på hur länge som helst. MEn jag var nära att börja gråta idag när adde putta ner mig för en becka och jag slog knät i en sten ajajajaj.
Var det pinsamt att svara på det: neepp
Hade du en bra kväll igår: Jag hade en toppen kväll igår. Tror jag. Blev lite upprörd, Erik fick sig ett gott skratt över mina argument. Haha. Jag är patetisk x)
Din favoritdryck på morgonen: Vatten/te
Vad ska du göra i sommar: Leva mitt jäkla liv till tusen procent.
Är du nöjd med ditt liv: Jarå.
Vad vill du jobba som: Nånting där jag får fota, skriva och käna massa pengar.
Har du tråkigt just nu: Ja, annars skulle jag väl itne göra de här?.
Vad gör livet värt att leva: kompisar som inte sviker
Vad i livet ångrar du: Saker som gjort mig eller andra illa.
Är du musikalisk: Nej. Ett stort NEJ
Vad lyssnar du på för musik: Allt möjligt. Väldigt olika
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nejrå.
Är du bortskämd: Enligt många är jag de.
Är du trött: Ganska
Vad gör du imorgon: Går i skolan och sen hittar på något riktigt skojigt!

första..
Din första Operation: Vete fasen
Första piercingen: räknas öron ?
Första bästa vän: Maya Strinnhed / Sebastian Thool.
Första priset: Simningen någonting säkert.
Första sporten du började på: Vet faktiskt inte. Gymnastik tror jag.
Första semestern: Ungern tror jag.
Första konserten: Ingen aning

Favorit...

Filmer: Titanic, dagboken, och skräckisar sitter itne fel med rätt sällskap.
Tvprogram: Finns en massa. De mesta undehåller mig. OC är favorit fortfarande tror jag.
Sport: Simning. Kan itne säga något annat.. simning kommer alltid ligga först.
Plagg: Toppar, överdelar meee love.
Skola: Haha ingen aning.
Bok: Vet inte faktiskt.

Personligt..
Ögonfärg: Blått vare här
Vikt: -
Andranamn: Laila Elisabeth
Första kärlek: Första gången jag var kär påriktigt var nog Sebastian, de var med kärleks vänskap. Men första påriktigt liksom. Adrian.
Älskar du någon just nu: actully yes!
Ditt motto:  Har en massa. Ta vara på varje dag. Du lever bara livet en gång.

SÅ TRÅKIGT HAR JAG:
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0