Patrik 1,5

Yes, pappa hade varit och hyrt filmer i centrum. Patrik 1,5, fullt hus igen och en till. Fullt hus har jag precis sett och jag älskar den lika mycket varje gång. Gråter alltid haha. Nu satte jag på patrik 1,5, har inte kommit så långt men borde inte homosexuella självklart på adoptera barn? Michelle skrev ett inlägg om de för ett tag sen. Och är inte alla människor bara människor? Vad spelar de för roll om man är homosexuell eller inte? Varför skulle homosexuella vara sämre föräldrar än andra? Nej jag tycker de är avskyvärt att klandra och kolla ner på dom  som inte är som en själv. Nej usch. Tror iallafall den här filmen är bra. Otroligt rolig värkar den om man t'änker på komma tecknet som kom fel på byråkratin.
 
Föresten var det någon som frågade vad ett medium är - ett medium är en person som kan prata med döda. Få kontakt med döda och för deras medelande vidare. :)



CIAO

Kommentarer
Postat av: lisa

skulle du vilja ha två pappor? vad skulle du välja? jag är inte emot det eller något sånt jag har bara hört massa om att de barn somn har det blir mobbade. hoppas det ändras i framtiden

2009-03-01 @ 18:31:06
Postat av: Linnea

Jo jag förstår din princip.

Klart jag inte skulle välja bort mina föräldrar.

Jag håller verkligen med dig.

2009-03-01 @ 18:38:57
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte fin header!

2009-03-01 @ 18:43:54
Postat av: Linnéa

Tack! :)

2009-03-01 @ 18:49:12
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: Kalas Lotta

Två pappor, två mammor, en av varje är samtliga bättre än inga alls.



När jag växte upp sa man att barn blev mobbade för att deras föräldrar var skilda. Idag är väl det knappast ovanligt, snarare tvärtom. Många har redan en extra mamma/pappa.



Ungdomar idag är långt mycket mer vana vid olikheter, ni lever i en annan verklighet än de som hävdar att man skulle bli mobbad för att man har homosexuella föräldrar.



Så nej, jag tror absolut inte att man skulle bli MER mobbad för att man har två mammor/pappor.



Förr i tiden var det "glasögonorm", "plugghäst" "nörd" etc.



2009-03-02 @ 15:29:56
Postat av: Kalas Lotta

oj halva min kommentar har försvunnit...skumt.



Fortsättning...



När det gäller homosexualitet är det väl knappast ovanligt längre. Ni är kanske lite unga men om några år kommer det uppdagas även i era vänkretsar. Det är lättare att acceptera att föräldrar är gay om man har en kompis som är gay.



KRAM

2009-03-02 @ 23:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0