Ord?

Har orden samma betydellse som de borde när någon öppnar munnen och säger dom? Jag undrar om ord är sanna saker som folk menar. Varför gör de så jäklarns ont när man inser att orden inte betytt något? De kan ha gått veckor, flera flera månader. De gör fortfarande ont? Varför? De är som en del av den man en gång hört älskar en är borta. Som de skär varje gång tanken slår att de är över allting. De handlar inte om att man inte kommit över någon, e handlar om förbjudet man får att skapa något igen. Det är hjärtan man inte vill krossa. Men jag menar jag fick mitt hjärta krossat också? PRecis på samma sätt bara tvärtom. Allt är mitt fel, jag vet de. Men de enda jag undrar är hade orden ifrån MIG inte kommit, hur hade de varit då? Hade de varit annorlunda. För jag tänker på de varje dag. "Tänk om". Hur länge varar de den här gången? Hur länge ska man lida nu? Nej jag tänker inte lida. Inte en gång till. För båda två vet att de här är värdelöst. De kan gå runt hur länge som helst. Men trots allt, efter allt så kan jag inte glömma. To bad

Förlåt för min trista inställning. Är sjukt deppi nu.

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0