FRIDAY

Jag har bestämt mig för att blogga iallafall. Men jag kommer blogga mycket oroligare nu. Tråkigt och ointressant :)
Nej jag ska bara skriva om vad ajg gör, känslor osv. För att de är kul att ha kvar.
Så idag var de skola för min del. Slutade 12.30 tog bussen hem, gick upp till pavven vid två och träffade Erik och Fred. Vi spelade Xbox ett tag och sen blev de krig. Erica den dumma saken trodde hon kunde "äga" alla, dumt de eftersom hon slutade dagen med att se ut som en våldtagen troll. Sötnos. Sen var vi på pavven för länge :O Tillslut skulle vi iallafall hem till Erik. Filip, Eddan och jag. Vi gick hem till Eddan och hämta lite saker innan vi begav oss till mörbyC för att ta t-banan till stan. Vi gick bort emot gamlastan och hem till Erik. Vi vände lika snabbt som vi kom för att gå och käka, de skulle var pizza men blev mcdonalds. Trevligt. Vi kom upp till Erik igen och skulle kolla på film Filip och Eddan ville gärna spela cs men nono. Vi satte på 1408 (eller hur?) Den var grovt brutal:O Hahah. Riktigt äckligt läskig. Sen efter de kolla vi på SAW fyra halvt kolla vi på den. Mami kom och hämta mig vid halv tolv.

Mysig fredag!

CIAO

Kommentarer
Postat av: erica

Jag va iaf påväg å äga alla! :) och jag är ingen dum sak..!

2009-03-14 @ 12:13:25
Postat av: :)

1408*

2009-03-14 @ 14:21:53
Postat av: Anonym

Vadå var du själv med killarna hela kvällen ?

2009-03-14 @ 15:18:30
Postat av: Linnéa

Haha, ja!? Vadåra? x)

2009-03-15 @ 00:23:41
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0