Freeeeeeeeeeedag

WOHO. Mobilbloggade lite idag. Bra va?
Efter skolan åkte jag och Jill till stan fixade saker, satt och fika och påvägen hem träffade voi umgänge. Nämnligen, Alexandra, Vickan, Sophie, Della, Hanna och två till tror jag. Förlåt om jag glömt någon, är en riktig sucker på namn. Vi var i stan ett tag till sen åkte vi till mörby och bara var där, jätte tråkigt verkligen men men. Nu sitter jag hemma och ska snart åka till Vickan och vara där ikväll. Mysigt mysigt.

Har inget mer att säga tyvärr. Kommer mer senare i think tänkte dra ihop en liten längre text snart!

Ciao



Här har ni en bild som är ifrån sommarn.. Med släkten i ungern, när livet är som bäst!
Saknar mina fina kusiner!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Vem längtar inte till sommaren?! :)



Kolla gärna in min blogg, www.tildasthoughts.blogspot.com

2009-03-28 @ 00:29:21
URL: http://www.tildasthoughts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0