Död

jag är helt slut. Allt bara flyger framför ögonen och jag känner mig helt död. = ingen blogg. Har kollat på rädda willy och nu ska jag sova. Fyfasen jag är skittrött. Inte alls kul inte alls.

Skola imorgon kul? Nja inte jätte. Lördag har S tjejmiddag. Där kommer nog Maya, Agnes, Charlie, Danya och Mimmi befinna sig i mitt och Sofies sällskap. Skit kul.

Nu ska ajg nog sova eller duscha får se.

imorn fyller lilljill fjorton. GRATTIS i förskott.

Ha en bra söndag

CIAO





Två bilder ifrån igår.

Hastalavista

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det där en vattenpipa? I sånna fall kan du tänka lite på vad du skrev i inlägget:

http://bberglund.blogg.se/2009/march/ur-en-14arings-perspektiv.html#comment

2009-03-08 @ 21:01:15
Postat av: Linnéa

Japp de är en vattenpipa.

Vad ska jag tänka på? Jag har inte skrivit något om vattenpipor?

2009-03-09 @ 08:37:54
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: ?????

Vad feg du är som inte vågar acceptera alla kommentarer du får. På facebook har du ju bilder med sånn här grädd tub använder ni det till luftgas? Bara så du vet så är det en drog, och att röka gör dig inte coolare snarare töntigare! Du ökar risten för lung cancer, får fulare hy, rynkor, svagare kondition och till råga på det så blir du beroende!

2009-03-11 @ 11:18:56
Postat av: Linnéa

Jag accepterar visst alla kommentarer jag får. Du kommenterade samma sak på inlägget "hos jill" där jag svarat också.

2009-03-11 @ 19:31:42
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0