Do You Talking To Me?

Kvällen har varit kalabalik! De går inte en dag innan nånting nytt händer. Blir galen. Tuff shit Linnea, thats life. Nu MÅSTE jag plugga engelska. BRA Linnea börja nu när klockan är två timmar innan tolv och jag kommer vara död. Synd för mig att jag kommer bli failad på de här provet. Äh förlåt för min trista inställning. Ska bättra mig genom att säga WOHO! Helg imorn! FYRA dagar WOHO. Helgen är rätt planerad.
Imorn efter skolan ska jag och Jill fixa nån bok som hon ska lämna tillbaka. Och på kvällen ska ungen diska med sitt fotbollslag! HAHAHA. JAg vet inte vad jag ska hitta på imorn faktiskt.
Lördag ska jag sova och sen träffa Jillson på kvällen ska jag och Jill antagligen träffa Erik och Jesper som de ser ut nu. Söndag ska vi grilla! Jag, Tove, Astrid, Ditte och Jill. Mysigt värre. Vi är lediga på måndag WOHO.

Vad ska ni alla fina människor hitta på i helgen?



Härligt värre!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0