Danderyd VS Djursholm? Nej idioter Djursholm ligger i Danderyd.

Ja. Skola först idag. Sen var de djursholm som gällde. Var något fånigt bråk på fb som blivit värsta grejen. Sammis tjejer hade kommenterat en bild på Mimmi och Victorias kompis och blabla. Åkte iallafall upp till sammis första gången var de lugnt, fick träffa Erik och lite sådär. Sen bad dom oss att komma igen och då kom 40st pers ut ifrån pavven. Dom stod och skrek på varann ett tag, sen gick vi därifrån. Åkte till mörby med Sofie och Danya. Träffade Mimmi och Victoria där igen. Tappade bort Maya och Agnes. När V&M&S&D åkt ehem för att käka satt jag och snackade med Kevin tills min buss kom. Trevligt.

När jag kom hem käka jag middag gick ner och tog bussen till mörby och träffade Tove, Jill, Kevin, Ditte, Lina och typ Arvid där. Drog oss hem till Kevin. Nu kom jag precis in genom dörren. Imorn blir de tjejkväll hos Jill. Bara jag, Ditte, Tove, Lina och Jill. SKoltjejerna liksom. Imorn på dagen skulle jag kanske till stan får se får se.

Nu, sätta på en film och njuta av mitt härliga liv! Så mycket kul här nästa. Lev livet.



Kate Moss

Kommentarer
Postat av: nikita

NEEEEJ! FREGATTEN VS DJHLM! :)

2009-03-10 @ 14:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0