Are We Human Or Are We Dancers?

Japp. Pratade med min fina vän Erica som jag gick 4-6an med, hon är grym på att dansa och ville absolut att jag skulle börja dansa. Jag kan inte säga att hon kom olägligt för jag måste börja träna något igen. Hon är så söt så nu ska hon kolla upp lite olika streetdance pass jag skulle kunna börja på. Hoppas på att få med mig någon liten human som kan dansa tillsammans med mig. Skulle tycka de var jätte roligt. Jag har dansat när jag var yngre och då var de också på sway där Erica dansar nu. Får se hur de går!

Mer om de senare.


bild ifrån stepup2thestreets. Den filmen har inspirerat mig jätte mycket.

CIAO

Kommentarer
Postat av: erica

we are dansers ffs! :D thiih, men fan va kul om du gör de, du förstår inte!

2009-03-09 @ 21:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0