090331

Efter att ha tagit sprutan som förövrigt gjorde jäkligt ont efteråt begav jag mig till skolan. Klockan tio i elva satte jag min fot i skolan. Vi hade bank, vi gick igenom frågorna till egypten. Efter de gick jag, Jill och Maria till mörby där vi åt på tacobar och sen var vi där till 13.15. Som tidsfördriv tog jag, Tove, Ditte och Astrid tbanan till tekniska och tillbaka. Jätte nödvändigt! Sen så när vi kom till medelhavsmusset med klassen insåg jag att de är precis där Erik bor och jag ville hämta mina vantar ;o! Haha. De hade jag dock inte tid med.

De var rätt bra på guidningen på muséet. Bra guide och så. Vi hade inriktat på egypten så de var intressant, eftersom vi har prov på de var de kanske bra. Efter de så tog vi tbanan hem och Jill, Tove, Astrid, Ditte, Maria och jag gick upp till fältarna. Vi skulle dit och prata pga olika anledningar som jag anar kan vara opassande att berätta i bloggen. Vi får se.

Tog en sväng förbi simhallen och pratade med min tränare, de är något jag inte lär ångra! :)
Kom hem och vände för att promenixa med Nikita en snabbis. Kulkul.

Har hunnit med en hel del idag! De är bra de. :)

Nu är jag hemma och ska plugga!



Frukost! För er som gillar bilder! Haha.



En cola jag fick av min mami för min spruta gjorde så ont! Haha. Coca cola räddar allt.



...oh en bulle! Mums!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0