090319

Ja, vid 11.40 gick jag ner på torget för att träffa Basse, Kalle, Eddan och Viktor. Vi gick och käka sen så valde jag att ta en tripp upp till sammis och checka läget. Det var trevligt. Träffade Erica som jag umgicks med fram tills 13.30 när hon hade gymnastik. Då kom Erik och Fred ut ifrån deras gympa och jag hann byta några ord med Erik om gårdagens händelse. Känns bra, jobbigt, men de är okej. När dom hade no tror jag gick jag hem. Så de blev några timmar med mina vänner här. Alltid lika kul och träffa dom. Nu är jag hemma och ska plugga de sista på mitt franska prov. 14.50 ska jag nämnligen befinna mig på plats i skolan för att göra de. Kommer kännas skit bra och träffa Jillsan också.

Nej hörni, nu ska jag fortsätta.

CIao.



Solen ligger på som tusan idag. Skit skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0