090310 - vattenpipa.

Ja, Har fått en hel del kommentarer om vattenpipan samt bilderna osv. Vi var hos Jill, jag, Tove, Ditte och Lina. Och vi rökte vattenpipa, hennes föräldrar kom hem oh kom på oss med vattenpipan på balkongen. Vi har den inte längre och de är därför vi kan lägga upp bilderna. Som jag svarade på någon kommentar, inte ens jag kan inte aldrig göra fel. Vi hade de verkligen ur kul och vi lärde väl oss något av de.

Så nu vet ni de. Men själv anser jag inte att vattenpipa utan tobak är speciellt farligt. Men de är klart våra föräldrar inte tycker de är okej.

Nu är de skola och utvecklingssamtal första timmen. Kul? Nja. Idag har jg en rätt kort dag men tekniken tröttar upp den så väldans.

vi hörs mer sen.



Stockholm - Uppsala.
Bild tagen påväg hem ifrån dalarna

Kommentarer
Postat av: Anonym

vfr slutar du simma?

2009-03-10 @ 18:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0