090308 - Beck och text

Yes. De blir en tv kväll och sen hopp i sängen. Är verkligen otroligt trött. Vad ska ajg skriva för intressant till er då? Hmm.. ja hörni hjärnan står rätt tom på ord just nu. Nej hörni jag har suttit och kollat bland mina texter. Hitta en som jag kan lägga upp till er. Skrev den 090202. I texten är "Du" liksom jag.

De är saker som ingen ser. Det är saker som endast du lägger märke till. Du vet vart dina krafter sitter. Du vet att du har styrkan. Du har lärt dig i livets alla motgångar att aldrig sluta hoppas. Sluta försöka eller tro. Du vet vad du vill och ska nå de målen. Ingenting är omöjligt i en värld där allt är möjligt. Du känner dig själv. De här är allt utom likt dig. En känsla av rädsla något du inte är van att känna. En känsla av pirret i kroppen, pirret du inte brukar känna. Kärlek har en helt annan innebörd för dig nu. Det behöver inte vara ytlig kärlek. Det kan vara din hemlighet. För det är när världens alla vindar vänder. När du blir stark nog att riva ner alla hinder. Det är när du inte längre ser problemen det är då du vet vad du kämpar för. Du kämpar för det du vill. För ingenting är omöjligt. Ingen förstår det du säger. Ingen förstår det du vill. Ingen annan än du vet hur starka dina känslor egentligen har blivit. Egentligen vill du inte att någon ska förstå att någon ska veta. För du gillar känslan av att bära på en hemlighet. Någonting som du kommer ha inom dig tills du tycker det är rätt tid. Du vet hur du hanterar dig själv. Du mår inte sämre av de här. Du sätter bara igång än tankeställare. En ställare som går och går. Frågan är, kommer du fram till något? För det är när han kan rädda en hel dag. Han kan rädda din hela dag. Genom att bara existera. Det är då, du ska börja fråga dig. Hur långt kommer det att gå?

En sak jag är bra på är att få fram känslor iallafall.

Ha en bra kväll
CIAO



Bild ifrån min lyckade lördag.
På bilden - Lina, Jill och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0