Sunny Day!

Godmorgon sunshines!
Klockan är elva och jag är vaken, somnade alldeles för sent, tror jag skypa med Ludde fram tills närmare halvsex där nångång. Marias plan lämnade stockholm 06.30 så hon är väl ute i vida världen och flyger, nu när Maria är borta kommer jag uppdatera hennes blogg nån gång då och då, klicka här om ni vill läsa lite om den bruden och så!

Nu ska jag börja göra mig iordning. Klockan 12.30 ska jag på möte hos Linda. Är väl klar där efter en timme. Då går jag till Mörby måste upp och kolla lite saker där sen åker jag hem.

Imorgon kväll ska jag barnvakta kusinerna som jag tror är mellan 2-10. Tre killar och en tjej, ska faktiskt bli jätte kul. Var rätt längesen jag träffade sötnosarna.

IAllafall nu måste jag göra mig iordning.
Ha en jätte härlig dag så hör jag av mig när jag kommer hem.



Foto:jag

Älskar bilden! Mjjaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0