Alkohol

Det har varit väldigt mycket kommentarer alkohol. Om jag har druckit, när det där hände med min vän om jag hade druckit då. Blabla. Jag kan lika gärna ta det rakt av. JA. Jag har druckit, för ofta för att bara vara fjortonår. Jag och min vänner har testat och tyckt det varit roligt med alkohol. Vi har helt enkelt missbrukat något som inte är bra för oss. MEN, folk frågar om jag drack den kvällen min kompis hamna på sjukhus, och ja, jag drack två klunkar drack jag den kvällen. Jag är en sån person som vill ha kontroll. Så när det händer att jag hamnar i umgängen där alkohol är inblandat vill jag helst vara så nykter att jag kan ta hand om dom som inte kan kontrollera sig. Så var det de kvällen, jag var nykter, hade jag och dom tre andra som var det inte varit nyktra kunde kvällen slutat ännu sämre än den gjorde. Då hade ett barn kunnat dö. Jag säger inte som jag är någon hjälte att vi räddade ett liv. Men som dom sa på sjukhuset, de här kunde slutat illa om ni kommit in senare. Aja, jag har dragit ett streck över den kvällen, jag har fått den hjälp jag behöver för att förtränga den. Men iallafall, jag har inte varit helt ärlig när det gäller alkohol här i bloggen. MEN nu är det slut. INGEN mer starksprit för mig. Vad mina kompisar gör är deras problem men JAG kommer inte röra starksprit på jäkligt länge. Jag vill bara vara ärlig med er. Jag är egentligen ingen person som håller på med tobak, men jag har testat kanske lite för mycket. Och jag har fått min en tankeställare som fått mig att lägga av helt.

Bara så att ni vet. Nu har jag sagt det, så ni vet.

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud! ALLA vet att det var MIMMI! sluta säg "min vän" bara ut med det! its not a gaawd damn secreet!

2009-06-08 @ 18:37:47
Postat av: Anonym

Hej!

Tack att du skrev om det, det var ärligt och bra.

Men det var ja som skrev komentaren innan och frågade om du drack? och du ljög du men strut samma.

Du är modig, det gillar jag.



Kramar

2009-06-08 @ 18:50:27
Postat av: Linnéa

Anonym: Men om alla vet att det var hon behöver jag ju inte säga det eller hur?



Anonym: Jag vet att jag inte varit helt ärlig. Det har jag itne varit mot mig själv heller.

Tack :')



Kram

2009-06-08 @ 19:23:30
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du testat att röka hasch?

2009-06-08 @ 20:40:38
Postat av: Linnéa

Anonym: Nej hash har jag inte testat!

2009-06-08 @ 20:45:01
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: Blazerboi

prova det!

2009-06-16 @ 18:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0