Sushi med M

Ja, Bilderna laddades upp i olika ordning detta är anledningen till att det blir två inlägg istället för ett med bilderna ifrån promenaden och sushin. Yesyes i alla fall. Jag åkte till mörbyc träffade Maya. Vi gick och käkade sushi, godare än vanligt. Haha.

Vi träffade Jill köpte godis. Vi gick hem till Maya. Hyrde film (påtvn) Ondskan jäkligt bra film måste jag säga. Hade dock aldrig förut sett den. Mycket gripande måste jag säga.



Snygg bästis man kan ha!



Hon talade nog om en väldigt viktig och intressant upplevelse vid detta lag pga hennes ansiktsuttryck.



Här är min mat!



Ja, här var hon sådär Maya igen! De är ju insidan som räknads (;

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0