Middag!

Kom precis hem ifrån en ur mysig kväll på en mexicansk resturang i "oldtown". Jag och C delade på en faitas (stavning), ur gott! Nu är vi hemma och C har precis satt på bubbel poolen och vi ska snart krypa ner där haha jag älskar de. Bilder från ikväll blev inte många men dom som blev kommer imorgon. Nu ska jag gå!
(föresten till er som vill nå mig, då menar jag med all tidsskillnad. Var inne på msn eller facebook runt runt 18.00 och efter de, jag kommer imorgon åka till holywood och inte kunna vara inne så mycket men jag är inne på kvällen här och då är klockan drygt mitt i natten hos er, bara så ni vet :) )

nu ska jag kolla med C hur lång tid de är kvar tills den är varm.
XO-OX
CIAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Old town långt ifrån vårt gamla stan, jag kommer ihåg när jag var där tyckte att det var så komiskt att det kallades Old town när allt såg ganska nytt ut.



KRAM igen

Godmother

2009-01-05 @ 16:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0