Svar del II

Har du ngn gång blivit full ?

Nej, jag har varit påverkad men aldrig full.

1. Har du strulat ?
2. vilken av alla killar du varit tsm med gillade du mest?

1. Ja.
2. Jag måste nog säga Adrian. Jag gillar såklart killarna jag varit tillsammans med. Men Adrian va specill. Han är en vän för mig absolut.

Fin blogg!
1. Vad vill du bli när blir stor?
2. Har du alltid bott i samma ställe?
3. Vad tycker du om rökning?

Tack!
1. Jag vill start eget företag av något slag. Eller författare/journalist. Eller starta en modetidigning osv.
2. Ja. Jag har växt upp här där ajg bor nu.
3. Jag tycker nog att rökning är dumt. De är något som kan förstöra ens liv. Men samtidigt så är de ett val varje människa tar.

1. är du och kim osams?
2. vad tycker du om att sminka sig mycket?
3. har du varit på elverket? Om du har, var det kul?
4. kan man lita på dig? helt ärligt alltså.
5. har du någonsin mobbat någon?
6 tycker du fjällräven jackorna är snygga? (haha)
Din blogg är sjukt bra och ärlig, och så fort jag läser någons blogg så klickar jag alltid in på din först :)

1. Ja. Hon svek i höstas. Vi har aldrig löst de. Men de var inte meningen att vi skulle vara vänner antar jag.
2. Jag tycker att man ska lära sig att vara nöjd med hur man ser ut utan smink. Men samsagt de är ett val alla gör.
3. Jag har varit där en gång. Då tyckte jag de. Nu när jag tänker efter så var de bara jobbbigt mycket folk.
4. De beror på. Mina vänner kan lita på mig. Men om du skulle säga till mig att du tycker min bästis är ful skulle hon nog få veta om de. Men allt jag säger kan du lita på att de är sant.
5. Nej jag har nog inte mobbat någon. JAg har kanske varit otrevlig osv. Men inte mobbat.
6. Inte snyggare än andra jackor. Jag tycker väl jackan är skön och så. Men så snygg är den egentligen inte.
Haha kul och höra!

villken är din favorit blogg, ? (förutom din egen)

Ja. Alltså favoritblogb jag läser mångas bloggar men asså ingen specifikerad blogg. Men kanske kenza, min mosters är kul att läsa. Frida Fahrman osv.

shabba linnea :D du ville ju ha frågor så här kommer en : när du sätter ramar med lite skugga på dina bilder , i vilket program gör du det då ? hoppas du svarar på min fråga ! hare bra <3

Hejhej Elsa. Picasa gör jag de.
Tack desamma.

hoppas jag fick med allting!

CIAO

Kommentarer
Postat av: elsa

Gör Picasa det ? :O Jag ahr Picasa 3.0 , har du samma ? Isåfall kan du förklara hur man gör det ? <3

Läser förresten också alltid din blogg först , eller Kenzas .

2009-02-01 @ 18:38:26
URL: http://hunny.blogg.se/
Postat av: Linnea

Japp. Picasa 3.0

Collage. Där kan du sätta "ritade skuggor" osv. Jätte kul!

2009-02-01 @ 19:03:51
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: elsa

Tack för hjälpen , jag kikade runt lite och nu har jag klurat ut det . Mysteriet löst , haha ;D

2009-02-01 @ 20:30:04
URL: http://hunny.blogg.se/
Postat av: Kim

Jo exakt. JAG svek, jag jag jag jag jag.. skyller alltid på mig.

Men en sak har du rätt i, Det var nog inte meningen att vi två skulle va vänner.

2009-02-01 @ 22:13:22
Postat av: Linnea

ÅH kim! De var ju ioförsig du som svek mig :S?

Jag orkar inte disktera med dig.

Föresten så är du lite busted nu för du har kommenterat min blogg anonymt ett par gånger. jag känner igen ditt ip. Låt mig vara!

2009-02-01 @ 22:45:06
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem faan är kim??

2009-02-02 @ 04:35:59
Postat av: Anonym

jag vet att det är lite försent att fråga nu eftersom frågestunden är avslutad men jag chansar på att få svar iallafall!

Jag har läst din blogg rätt länge nu , och du har ju sagt att du gick igenom en depression typ förra vintern, jag undrar bara var det en speciell anledning till att du mådde så dåligt eller kände du bara att du inte mådde bra ?

jättebra blogg, kramar !

2009-02-02 @ 08:48:21
Postat av: Anonym

vilken skola går du i? du är jättesöt!

2009-02-02 @ 15:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0