Kom hem

.. för nån timme sen. Halv ett åkte jag ifrån Maya. Kom dit vi käka pizza, Maya, Agnes, Sofie och jag. Sen åkte sofie. Då satt vi i Mayas badrum och började snacka om grova och läskiga saker. Vi blev så rädda så när Adde slog en pling var de aldeles lägligt att dom skulle komma till oss! Haha. Vid elva trippa de in fem otroligt spidade killar vid namn, Adrian, Didrik, Calle, Nicklas och Oscar! Hha. Dom var hos oss då för vi var verkligen ur rädda!! Dom kaosa runt tills vi fick dom att lugna ner sig och kolla på halloween 4 som gick på tv. Läskigt värre!

Mayas päron kom hem runt halv ett då åkte vi hem. Min snälla pappa körde hem alla. Alla skulle till Calle så de var chill.
Kom hem satte på "just my luck" Sätter på den nu för andra gången x) Orkar inte stänga av.

I stan var de också ur mysigt. Jag och Fanny fikade hur länge som helst innan vi drog till souk för att träffa några killar som fanny kände. komplicerat de där! Vi var med dom ett tag. Ja, drygt hela dagen. Vi satt på mc ett tag också.

Jag drog hem vid fem.. Träffa Marcus, Calle, Maria och Vive på tuben. Trevligt!

CIAO!

Inga bilder ifråndagen TRÅKIGT Jag vet FÖRLÅT..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter sophie i efternamn? :)

2009-02-15 @ 10:20:55
Postat av: Linnea

Hammarlund(:

2009-02-15 @ 11:25:59
Postat av: mr.x

borde du verkligen var ute till 5 på natten :s

2009-02-15 @ 14:49:12
Postat av: Linnea

hahaha nejnej gud nej.

Alltså de som stod först var kvällen men sen "stan med fanny" de var alltså på dagen itne kvällen x)

2009-02-15 @ 15:16:55
Postat av: Miss Poppy

jag tycker du har en trevlig blogg och jag läser den ofta, men jag tycker du haft den där headern lite förlänge, inget illa menat

sen e de bilder som man inte ser "dig" på heller..

skulle gilla om du gjorde en ny (:

2009-02-15 @ 17:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0