utmattad

Imorse tog jag då bussen hann perfekt till skolan! Pierre, Adde och Didde satt ute och ja vet inte vad dom gjorde så vi gick in! de kändes jätte bra med matten hann göra alla A uppgifter och alla B, så de känns bra, ska försöka göra C också:) Efter Matten hade vi svenska då läste vi våra böcker jag läser "förföljaren" den är ganska läskig, de handlar om en tjej som är förföljd fast hon vet inte om de, han kan allt om henne, vilken parfym hon använder, vilka tider hon träffar pojkvännen och vart och allting! Den är en aning svår att komma in i men de kommer snart tror jag! Efter svenskan hade vi elevensval, fast jag hade inte de idag utan vi hade två timmars rast så vi käkade gick till mörby och va där ett tag, gick tillbaka satt med på gården ett tag sen så hade vi idrott de va kul 'inte' men men! vi avslutade dagen efter engelska med SO! Imorgon har vi sovmorgon till 11 ska bli skönt!

Efter skoldagen gick jag till mörby gick till träningen och tränade ett lugnt och skönt pass! Jag känner mig fortfarande sjukt otränad och jag är väl en aning otränad men men de kommer väl med tiden haha!

nu har jag precis kommit hem från träningen och ska äta middag snart, storebror kommer ju hem ikväll, han har varit på klassresa i Åre så de ska bli interessant och höra vad som änder där uppe:) haha

Aja nu ska jag hitta på nåt, kolla på film eller nåt
ha en bra kväll!

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0