The day!

Idag har jag haft seriesim i eriksdals, de va kul att få träffa Cissie&Malin, har inte träffat dom sen the voice tror ja:S Men iallafall så simmade jag 100fjäril, 100bröst och två lagkapper! Jag har ju varit sjuk och itne tränat på hela den här veckan och knappt förra heller så aa jag vet inte de har inte gått som de skulle men jag är nöjd. Vi kom upp nu till division två, eller aa jag fattar inte riktigt de där men jag tror de är så. När jag kom hem åt vi middag nu har jag kollat på film med mami 27dresses! Jag har velat se den sen den kom ut men har itne hunnit den va jätte bra, rekomenderas för er som inte sett den. Nu sitter jag och bara halv sover, är så himla trött och saknar min älskling, han är i skåne i helgen -.- Aja han kommer hem morgon så de får ja klara:) Ha en bra fortsatt kväll.

pöss hej:D

Kommentarer
Postat av: Melissa

Tror jag såg dig när du hälsade på ciws :$

2008-10-12 @ 11:55:04
URL: http://hortobagyi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Thih sötnos!

Älskar dig Melissa

2008-10-13 @ 21:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0