Rummet!

Ja, nu är de ju såhär att jag gjort om ganska rejält i mitt rum på sista tiden och folk som känner mig som inte har varit hos mig på ett tag kan nu få en liten titt här, men jag fick inte riktigt med byrån i ena hörnet på en egen bra bild men jag har en soffa i alla fall som är från Fogia ett bord som jag inte har en aning om vart de kommer ifrån sen mitt nattörsbord och byrå med tvn på är från samma serie MALM ifrån IKEA Och min unika säng som jag ÄLSKAR är ifrån jag vet inte men den är ljuvlig! Haha Här kommer lite smakprover ifrån mitt älskade rum!



Nu står jag i dörren!



Här står jag i min säng! Haha där e min lilla plugg och mys hörna:D



ÄLSKADE SÄNG :)

Haha där va lite bilder!
Vad tycker ni?

love

Kommentarer
Postat av: natta

gud va fint de har blivit!

2008-10-21 @ 16:57:35
URL: http://baang.blogg.se/
Postat av: Anonym

väldigt mysigt !

2008-10-21 @ 18:59:53
Postat av: Anonym

Haha, jo jag tycker också de:)

2008-10-21 @ 19:18:57
Postat av: mimi

ja det var väldigt fint ett riktigt bra rum för alla sorts aktiv iteter.....

Ska bli kul att se på lördag

kram











2008-10-21 @ 22:22:36
Postat av: Anonym

Super fint hörru! Du thaaha, måste bara fråga en liten märklig fråga.. hur bred är din säng? Ska köpa mejj en ny och större och din värkar så där lite lagom!:)

Pussåkram!

2008-10-22 @ 19:05:43
Postat av: erica

Super fint hörru! Du thaaha, måste bara fråga en liten märklig fråga.. hur bred är din säng? Ska köpa mejj en ny och större och din värkar så där lite lagom!:)

Pussåkram!

2008-10-22 @ 19:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0