Har en del att göra!

Först ska jag verkligen säga förlåt eftersom jag inte bloggat på nån vecka fyfy!
Men statestiken har hållit sig uppe i alla fall..:)
Idag är jag hemma pga halsont och trött och häning!
Men trots de har jag extremt att göra! Engelska prov imorgon! Så jag måste gå igenom 14 paragrafer i engelska grammatik häften vi fick i veckan, där vi fick göra en diagnos och kolla vad vi kunde jag fick 14 fel av 80 så de va bra men i alla fall så va de olika paragrafer (paragraf = §) Och eftersom jag hade 14 fel har jag 14 paragrafer att göra, en paragraf kan motsvara en-tre A4 papper grammatik! De är en bra idé men väldigt krävande! Jag har gjort fyra paragrafer och har tio kvar! Har även matte ill imorgon, läxa och vara klar med fördjupningen, tillsist har vi franska och glosor tio-femton stycken men jag har hela dagen på mig, de ska jag väl klara eller?

Nu får ni börja följa min vardag igen men massor av kompisar, en pojkvän och familjen!
Ha en jätte bra dag:)
kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0