I'am Back!

Yes! Jag har bestämt mig för att fortsätta på den här adressen tills vidare, och börja blogga igen! Och jag kommer göra allt för att blogga så mycket och om så bra saker som möjligt. Önskemål? Är de något ni speicifikt vill att jag pratar eller berättar om så gör jag gärna de. Bara att skriva! Och är de ingen som skriver eller några som läser så kommer jag nog lägga ner men just nu ser de bra ut på båda fronterna! Men jag vill gärna ha förslag på vad just NI vill höra om? Just tell me people. Jag ska göra om deisgnen imorgon, så sen får vi se vad ni tycker.

En sak som jag redan nu vill fråga är; tycker ni enfärgad eller mönstrad bakgrund?
Och sen header förslag! Hur headern ska se ut? Vad tycker ni? Säg nu vad ni tycker va inte rädda för att ha en åsikt.
Tack till alla som vill att jag ska börja blogga igen. De värmer att höra att ni saknar bloggen:)

Kärlek till er alla urgulliga läsare





De här bilderna tänkte jag kanske använda till headern imorgon:)
What do you think?

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG TYCKER DU SKA HA MERA LISTOR! LIKSOM FRÅGOR! det är det absolut roligaste att läsa faktiskt :D kul och höra om livet också men det är roligt! ;)

2008-11-12 @ 22:23:21
Postat av: Anonym

Ja, okej då ska de bli så :)

2008-11-13 @ 11:48:16
Postat av: Anonym

ha en enfärgad bakrund :) snygg header oxå

2008-11-13 @ 21:15:17
Postat av: linnea

Jag tycker också enfärgad bakgrund!

Vilken färg tycker du ?

:)

2008-11-13 @ 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0