Hur man lägger in en header..

Klicka på bilderna så blir dom större!




Du trycker som om du ska lägga in en bild,
sen "ladda upp bild" och sen aa..

 

Här trycker du på HTML, sen kommer den upp och du kopierar du JPG koden mellan två ""

 

Ja här förstår du nog om du inte ser vad de står kan jag enkelt förklara;
du väljer FASHION designen på första bilden,
sen på andra står e att man går från SKAPA till DESIGN och sen på alternativ..



Här scrolar man ner tills man hittar #HEADER och klipper ut koden och klistrar in din egna!



Här står de hur man gör sin yta där man har headern större.
Du ser på pilarna och allt,
ta mina siffror och sätt in dom på rätt ställe,
Då får du samma storlek som mig.



Här är en lätt beskrivning hur man lägger in bakgrund också.
Du gör precis som på samma sätt, du klipper ut JPG koden till den bakgrund du vill ha,
letar upp BACKGROUND som står nästan högst upp och gör på samma sätt sen trycker du;
FÖRHANDSGRANSKA och där ser du hur de ser ut :)

Hoppas ni förstår,
har verkligen försökt nu.
Om ni inte förstår kan jag förklara mer för er personligen.

love!


Kommentarer
Postat av: Anonym

funkar ju inte..

2008-11-05 @ 17:52:31
Postat av: Vilma

haha, jag fattar!

shit vilken tid det måste tagit att göra dom där små rutorna! (:

men det var jätte bra gjort i alla fall, nu fattar jag precis!

<33

2008-11-05 @ 20:36:09
Postat av: Linnea

Nejrå så lång tid tog de inte, ja gjorde dom på picasa så d eär lugnt:)

2008-11-05 @ 20:43:04
Postat av: Anonym

Jag har verkligen försökt, men det går inte :S

efter att jag lagt in bilden, så kan jag inte ändra storleken.

Jag fattar itne :S .

men det var väldigt bra gjort ! <3

2008-11-23 @ 18:21:43
Postat av: Linnea

De ska gå, alltså har du försökte ändra padding down/up och left/right och de där?

De ska funka!

Tack så mycket!

2008-11-23 @ 18:23:25
Postat av: Anonym

Tack, fattar verkligen nu!

Din blogg är grym, läser den varje dag : )

2008-12-14 @ 15:06:10
Postat av: linnea

Haha det låter jöätte bra!

länka din blogg så jag kan få se den):)

2008-12-14 @ 16:24:55
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0