Design

Hur tycker ni det ser ut nu då i bloggen? Själv blev jag faktiskt rätt nöjd. Nu undrar jag tycker ni att texten är jobbig att läsa någonstans? Säg till isånafall för då ändrar jag det :) Så nu hoppas jag att eran helg varit lika lyckad som min. Imorgon börjar skolan, för mig ioförsig bara två lektinoer börjar halv tio med matte sen svenska sen är jag klar för dom andra ska och bada och jag får inte följa med så då åker jag hem och pluggar franska och samhäll privat ekonomi. Hörs senare!
kärlek



En liten bild rån OC


Kommentarer
Postat av: gabbi

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH gud ääälskar de avsnittet!!!

2008-12-01 @ 19:28:59
Postat av: Anonym

snygg header , linnea

2008-12-03 @ 16:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0