Jaja!

..vaknade allt för sent imorse! Sprang iväg till skolan eller aa fick stjuts jag hade några lektioner och sen så fick vi tjejer stanna ett tag för det hade hänt saker jag inte kommer detaljera här i bloggen, för personligt alltså. Men men jag åkte hem och bestämde mig för att gå upp till pavven och träffa Kalle och Fred frå början sen var Erica och Henke där också det var trevligt:) Sen gick alla så jag gick med Kalle ner till bussarna där vi gick till varsin busshållsplats och prata i telefon. Nu är jag hemma och ska inte göra någonting vet inte om jag behåller datorn på kanske kanske inte. Har inget plugg den här veckan så det känns skönt men har religion prov nästa torsdag känns lite segt men men det blir säkert bra. Nu ska jag säga hejdå och göra något kul.
Ha en bra kväll.
kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0