SOOOOFT

INFORMATION
Namn:
Linnéa Berglund
Kön: Tjej
Ålder: 15
Nickname: Lenny, haha just by olivia
Hårfärg: Blondin
Ögonfärg: Blåa


ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt: Varmt
Spets eller satin: Spets
Blått eller rött: Blått
Regn eller snö: Snö
Ull eller bomull: Bomull
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Historia eller vetenskap: Historia
Matte eller engelska: Engelska

MOTSATTA KÖNET
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Kanske, vet inte riktigt
Vet den om det: Nej isånafall vet den inte de
Gillar någon annan dig just nu: Ingen aning
Vad tittar du på hos en man: Personligheten, ögonen, klädstil 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet faktiskt inte, kanske

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA

Har du haft ett seriöst samtal: Ja
Kramat någon: Jaaa
Kommit sams med dina föräldrar: Japp
Bråkat med en kompis: Neehe

GILLAR DU ATT

Ge kramar: Älskar
Ge massage: Mja 
Gå promenader i regnet: Med en fin liten grabb är det nog inte helt fel!

ÖVRIGT

Vad gjorde du förra sommaren: Hängde med Maria och hade the time of my life!
Svär du för mycket: Jooo
När duschade du senast: Idag
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Har inte byxor just nu (:O)
Vilken färg är dina underkläder: Haha, roooosa
Vilken låt lyssnar du på just nu: En I one tree hill, kollar nämnligen på det
Vad var det sista du sa: Hörni jag går och lägger mig nu! Kommer du in till mig sen?
Vad är brevid dig just nu: En jävla massa kuddar!
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Har inget!
Vad var det sista du åt: Paprika eller morot (haha)
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Mina nära och kära!
Har du en lavalampa: Nääää
Brukar du sjunga i duschen: Japp om inte så pratar jag engelska med mig själv
Vad får dig att slappna av: Haha massa saker!
Tycker du matte är svårt: OFtast inte men just nu jaaaa!
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling: Pengar eller en resa!
Läser du ofta böcker: Nej!
Vilka länder har du varit i: Orkar inte rabbla!
Hur är vädret just nu: Kolsvart
Vad gjorde du igår natt: Sov och kolla Oth
Vem pratade du sist med på telefon: Mayaa!
Vad gör dig glad: Kärlek och vänskap!

VART SKULLE DU VILJA ÅKA
För att shoppa:
Staterna!
För att festa: Frankrike, Thailand, Nåra öar runt grakland eller nåt!!
För att ha sommar: Kalifornien, Frankrike, Thailand eller nåt super varmt ställe, Hawaii kanske!
Vill du ha barn: Maybe so
Vad ska dom heta: Vet faktiskt inte

DAGENS
Klädsel: Idag hade jag svarta jeans och rosa V-ringad stickad tröja 
Frisyr: Utsläppt
Låt: Jag skrattar idag!
Tv: ONE TREE HILL
Vill ha: The guy or sommar
Sjukaste: Haha har flera!
Tråkigaste: Att vi gick runt halv stan för att hitta ett ställe man kunde passera gatan!!!!
Roligaste: Flera stycken faktiskt!

HAR DU NÅGONSIN

Sagt ”Jag Älskar Dig” till en pojkvän och menat det: Jaa..
Bråkat med ditt husdjur: Har aldrig haft något!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Jaaa

EXTRA STUFF

Vad är du mest rädd för: Att bli sårad
Vart vill du gifta dig: Antigen Kalifornien på stranden där OC är inspelat (hihi) Eller i Sverige i nån kyrka
Vem hatar du verkligen: Jag hatar faktiskt inte någon på det sättet. Men ogillar gör jag. 
Varit kär: Jaa...
Har du ett jobb: Barnvaktsjobb(?)
Gillar du att ha folk omkring dig: Sällskapssjuk! Jatack.
Är du ett hälsofreak: _Neeeepp
Är du ensam nu: Japp! Sofie och min bror filosoferar i vardagsrummet (y)
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Finns flera stycken.

FAVORIT

Rum i huset: Mitt rum verkar vara omtyckt av alla 
Typ av musik: Allätare
Parfym: Noami Campel
Månad: Maj, Juni, Juli, Augsti
Mat: Myyyyycket olika
Dricka: Coca Cola :D
Godis: Choklad, surt!
Tidning: Chic
Film: The notebook, Temptation Island, wild child. 
Skådis: Ööö flera!
Djur: Dogsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0