Things changes.

Det var som sagt längesen jag bloggade öppet och faktiskt var väldigt sugen på det. Jag vet inte riktigt vad som hänt med mig på senaste, men jag tror att jag insett att bara för att saker sker omkring mig, bara för att saker förändras så behöver inte jag som person göra det också. De senaste månaderna har fått mig ur riktig obalans, jag vet inte varför egentligen men psykiskt har jag mått dåligt så fort jag vart ensam. Jag har tre helt fantastiska vänner som jag verkligen älskar med hela mitt hjärta, men så fort jag fått chansen att tänka chansen att tänka igenom de val jag gjort, saker jag gjort och valt bort, då har den här "jag räcker inte till" känslan börjat krypa.
Jag har verkligen rätt personer runt mig för att det inte ska vara såhär, men mest av allt har jag nog behövt ha den här perioden. Jag har inte mått dåligt så, det skulle kännas jätte töntigt och säga men inuti har det svidit så otroligt mycket. Även om jag aldrig haft så kul som jag haft de här månaderna. Nya erfarenheter, man lär sig ingenting av misstag om man inte vågar göra dom. Så har jag nog tänkt, bara att nu har jag insett att vet man inte själv om det är ett misstag lär man sig heller ingenting av det.
Det jag ville säga var att jag känner att jag är påväg tillbaka nu, en del iallafall. Vill verkligen lyckas bra, i skolan, med vänner, och allt de där. Jag vill och jag vet att jag kan.

Vill verkligen berätta för mina tre bästavänner hur mycket dom betyder för mig! Jag har aldrig varit så lycklig som jag är med er. Tack för att ni finns.


Maya, Agnes och Jag 
Agnes och Sofie!
Jag älskar er så mycket tjejer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0