Prao

Tjenare!
Sitter på pappas jobb där jag fotar skjortor till pappsen som han kan skicka som profilkort till kunder (: Jag som älskar att foto tycker det här är superkul haha.
Vid två ska jag gå och fika med Jillsan, det var ett tag sen jag träffade henne ska bli mysigt :)
Sov skitdåligt inatt, låg och vände och vred på mig i flera timmar tills jag somnade usch.
Anledningen var att jag var skiträdd, hade kollat på one tree hill och Peyton blev stalkad av en psykad grabb, och sen bröt han sig in i hennes hus och försökte mörda Lucas och Derek blääää det var jätte läskigt så jag vågade inte sova.
Det gjorde inte direkt saken bättre när jag vaknade och ytterdörren inte var låst och jag var ensam... ibland tycker jag inte om min bror....
Jaja, nu ska jag fortsätta
Ha en bra dag! Vi hörs senare
POUSSSSS
Två av skjortorna jag fixar här just nu (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0