@marias place and maria is here

Nu är det maria här bloggen!!
Linnéa kom till mig för typ en timme sen men en påse riesen, älskvärd du är vännen! Hon ringde mig lite tidigare idag och berättade världens grej och jag typ bara dog. Haha! Nej men hon kom förbi och nu har vi båda snackat lite bajs om en viss idiot som är helt störd.

Man börjar faktiskt undra om grabben föddes med något obotbart hjärnfel, eller typ en medfödd storke på förståendedelen av hjärnan. Eller typ ett hål i hjärnan. Ja man vet ju aldrig.

Nu sitter linnea och spelar justin bieber spel på iphonen, maya borde se detta! och jag ligger bredvid med datan och bloggar samtidigt som vi kollar på Ensam Hemma.

Aja nu ska vi fortsätta snacka! pöss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0