Godmorning

Godmorgon! Jag har vaknat två timmar försent denna morgon vilket innebär att jag har bråttom, märks det? Nej jag vet. Sitter och chillar galet men borde sminka mig, vill jag hinna till min andra lektion måste jag rusa vilket jag inte orkar. Äsch det löser sig! Sååft med utvecklingssamtal också, jätte såft ju.
Annars idag så slutar jag typ tjugo över två om jag skippar fysiken, vilket jag tror att man får välja idag, ganska skönt. Måste egentligen förbi umo men får se om jag orkar. Vet inte heller om jag orkar åka hem idag efter skolan tror jag vill träffa någon, vi får väl se, pank är jag också. Fan vilken dålig start på veckan
ciao
Fan va gott!
bild tagen ifrån mammas födelsedag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0