You Didn't Know..

.. Jag är väldigt annorlunda från den personen jag visar i bloggen.

.. Jag vet aldrig vad jag har förrän jag förlorat det, i kärleken.

.. Jag har sjukt många olika sidor, i bloggen visar jag bara ett fåtal.

.. Jag dömer nog folk ganska snabbt, gillar jag dom inte, gillar jag dom inte helt enkelt.

.. Jag kan vara väldigt elak när de handlar om mina känslor.

.. Jag känner ofta att jag saknar mitt liv som 'fjortis', umgänget och helt paketet. Men skulle aldrig vilja vara så igen.

.. Jag ångrar att jag gjorde slut med Adrian (Inte att jag vill ha tillbaka honom, bara att jag ångrar de jag gjorde då)

.. Jag litar inte på många, de finns ett fåfåtal.

Här har ni lite truths! ;)

pusssss


Kommentarer
Postat av: embla

s:Okejokej, jag förstår ditt sätt och tänka .

Så nu är dte bara att hoppas att prinsen ser dig och att dte blir kärlek på första ögonkastet ! ;) det vore otroligt härligt.

tack så jätte mycket :)

2009-05-05 @ 06:52:50
URL: http://emblalouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0