To Bad

Har inte haft någon ork eller lust att blogga. Kom hem ifrån lidngö för ett tag sen. Var hos gamla kompisar. Dagen spenderades hemma hos Maya, jag cyklade faktiskt dit. (Från djursholmstorg till kevingegolfklubb) Tog ett tag men de var skönt. Vi käkade pastasallad på hennes uteplats. Efter de visade hon mig bilder ifrån England. Vi gick ut och gick en promenad snabbt. Alltså lite powerwalk :D haha. Vi var ute och gick en halv timme kom hem till Maya å duscha ja och gjorde mig iordning. Mami kom och hämta mgi fem och vi åkte till lidingö som alltid när man kommer dit fick jag två par örhängen susanne hade köpt som hon ångrat sig, en diorögonskugga med fem ögonskuggor i, två läppgland/läppstift rosarosa, en klänning ifrån h&m. Japp, nu är ja hemma och gör ingenting.







 

lite bilder
Ciao


Kommentarer
Postat av: Malin

vad fotar du med för kamera? :)



btw. du har en härlig blogg!

2009-05-11 @ 18:08:37
URL: http://melllz.blogg.se/
Postat av: nina

kan du inte lägga upp bilder på det du fick? :)

2009-05-11 @ 19:51:39
Postat av: MALIN

fina bilder!

2009-05-13 @ 22:07:50
URL: http://malinworlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0