To Bad People

Jag kom hem ifrån skolan vid kvart i fem. Då hade jag varit i skolan coh sen träffade jag Vickan och Hanna m.fl i mörby stanna och var med dom ett tag. Jag mådde så sjukt illa när jag kom hem, har haft uppstötningar hela dagen och usch. Mådde så illa att jag nästan somnade.. drack cola som var avslagen. Sen har jag bara legat i min soffa och kollat på satc. Nu har jg ätit middag och druckit tropisk juice som jag silat innan, har umgåts för mycket med Maya under åren. Hata fruktkött. Nu trodde jag att the X-effect började men nehe.. något tråkigt Crispy News. Trist.

Har inte skrivit något för jag legat halv död.

Kommer flera inlägg kväll ska frösöka få ihop några stycken så ni blir nöjda!

Ciao



Föresten vart tog solen vägen :O?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0