snark

Är så sjukt trött. Kvällen började hos Victoria och slutade hos Maya! WOHO my girls are home! Var iallafall galet najs och träffa dom. Imorgon ska Maya och jag ha en "gå-igenom-allt-som-har-hänt" dag Haha. Såna brukar behövas. Vi pratade ungefär i en timme ikväll och pratade i mun på varann "vet du vad" "NEEEJ ja glömde berätta" "Vet du vad hon/han sa/gjorde" haha. Jag, Mimmi, Vickan, Maya och Agnes satt på bryggan utanför Maya och pratade. Kom hem nyss för ett tag sen. Nu är jag slutkörd. Vi kör ett bildregn istälelt









nu kommer ni få se FINA seriösa bilder!!



Ha-Ha.



Haha. Gillar Mimmis 'öga' på denna



Me love you girls!



Ma girl!

Haha. Fruktansvärt roliga bilder! NJOY.
Nu ska linnea sova!!
Godnatt alla sötnosar

Kommentarer
Postat av: du vet vem :)

hahaha jag gillar att man ser hur jag fotar mig själv på varje bild .. -.-

2009-05-10 @ 20:00:15
Postat av: Linnéa

hahahaha aaaa de är lite kul höre du sötnos!

2009-05-10 @ 21:34:56
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0