Morning Babes

Ojojooj... jag är försenad. Början om nitton minuter och jag sitter hemma med blöt hår, osminkad, kollar på min tomma väska och har inte alls drabbats av panik! HALLÅ? Varför är jag inte stressad? Men men. Jag får komma lite sent, har världens illa mående men det är bara två lektioner idag, HÅLL UT. Vi åker som sagt till tekniska osv. Imorgon är det operationsdagsverk. Jag ska göra något hemma eftersom et känns onödigt att gå och jobba på ett jobb i en dag. Jag och Jill snackade om att göra det ikväll redan så man är helt ledig imorgon. Låter inte det lite najs?

Bilder blir det antagligen idag. Har varit lite segt med bilder på sistonde men men det kommer.

Frågan kan ni väl vara ur snälla och svara på. Annars blir det inte bättre ju.

Nu tänkte jag visa mitt tomas sabo armband och mitt halsband. Det enda smycken jag faktiskt alltid använder.



Mitt hjärta jag delar med Maya sen lääääänge. Dock förnyar vi dessa hjärtan i höst när vi har tioårs jubelium.



Två av mina fem favorit berlocker. Mitt L som förtillfället är sönder, och min tro hopp kärlek berlock som jag älskar.



Mitt hjärta jag fick i påsk.



Min fyrklöver jag köpte för någon helg sedan, älskar denna också..

Nu vet ni de också.

Kanske borde jag göra mig klar? Vet inte riktigt låter de itne som en bra idé x)

Ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0