Morgon

Duktiga jag ska träffa Maria och Lovisa i skolan en timme tidigare än vi börjar. Vi ska göra klart en redovisning i matte som vi inte kunnat jobba med i helgen. Det var rätt svårt. Så jag sitter klar nu klockan åtta och ska snart åka med mamma som ska till jobbet. Tänkte att jag skulle vara smart och möta upp Maria & Lovisa på norabackes busshållsplats eftersom jag ändå blir körd till gropen där mamma ställer bilen! Otroligt ointressant men men.

Igår kväll stack jag ut och träffade Victoria, vi gick till noratorg där vi träffa David och Sam och sen typ gick vi bara runt x) haha. Jag behövde nog spendera tid med min fina Vicksis!

Nej hörni nu ska jag fixa lite de sista. Vi hörs senare
Ciao
Man kan inte lägga in bilder så de här blir bildfritt

Kommentarer
Postat av: Lina

hejhej, jag undrar vilken font-stil du har på inläggstexten ? Din blogg är verkligen superbra! <3

2009-05-18 @ 21:03:06
Postat av: Anonym

kan inte du ha en frågestund? och updatera mer?

2009-05-18 @ 21:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0