Kväll/Dag

Dagen var jag på grönalund och i stan. Var inne på grönalund två gånger och sen gick vi runt i stan. Jag åkte hem runt åtta och käkade och sen skulle jag dra och grilla med några på ösby, det var bara allmänt tråkigt så jag drog och träffa Maria och Lovisa istället, tack för att ni finns tjejer..  Kom hem runt tolv och skypade lite med Sam sen somnade jag. Han väckte mig imorse, ringde mig halv tio och fråga: äru vaken? Haha. Så nu är jag typ klar eller ska sminka mig och lite så, men annars :)

Ska möta upp Sophie i mörby kvart i elva så lite brådis har jag. Men men.

Antagligen så blir det lika varmt idag som igår och jag kommer bli galen.

Ska inte klaga iofs.



I Can See You


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild

2009-05-31 @ 21:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0