Fridays In My <3

ÅH vilken fredag. Jag var i skolan. Klockan ett gick jag med Maria och Lovisa till mörby där vi skiljdes åt för att åka hem och hämta lite grejer. För nu var de årets första GRÖNAN som gällde för min del. Vi åkte förbi Lovisas mammas jobb, hon jobbar på karlaplan vid fältan. Lovisa fick lite pengar så gick vi till mcdonalds där vi tog en stödburgare, som Lovisa säger. Vi tog bussen till grönan och där fick vi vänta tre minuter tills det blev min tur i kön. När vi kommit in och allt var klart började vi med vilda musen. ÅH jag älskar den. Vi gick runt ett tag åkte lite grejer och Maria och Lovisa satte sig i tilt själv stod jag och skratta gott för mig själv. När dom ville åka insane gick de slut. Jag mötte upp Jossan och Alex och Maria och Lovisa ställde sig för att åka insane - helvetes banan. Haha. När dom åkt den (som dock gick sjukt snabbt kön och hela alltet) så träffa vi dom och åkte andra saker. Blablabla. Sen så såg vi att insane kön inte fanns.. de var I N G E N kö, då drog dom upp mig där! Dock blev de tekniska fel så De tog längre tid än väntat. När vi fick sätta oss för att åka så fick jag panik. Jag pratade hela tiden och ja lovar att Lovisa hae velat slå till mig riktigt hårt! Haha. MEN den var inge rolig.. den som jag dömt helvetesbanan var mer obehaglig än rolig. Dock värd att åka. Den var ganska ryckig och tog slut innan man hann blinka, man märkte inte att man åkte upp och ner och den hade tekniska fel får jag döma den tyckte jag ändå att den fick en 6/10 de är bara för jag älskar saker med fart! Woho.

När vi åkt nästan allting så börja vi dra oss hemåt. Klockan halv åtta kom vi hem till Lovisa och GALET jag har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde när vi var påväg dit. Asså de gjorde ont. De hände grejer asså xD HAHA. Lovisa vann också 2000g marabou GRATTIS!

När vi käkat så drog vi ut. Vi orkade inte göra något så vi gick till kyrk och åkte linbana dom har en ny som är skit rolig haha. vi träffade Didde, Danne och Oliver vid halv elva då hade det börjat Ö S R E G N A jobbigt. Maria och Lovisa drog hemåt och killarna följde mig till mörby där mamma skulle hämta mig. När jag kom hem kollade vi på film och jag somnade i soffan... ZZZZ

Nu har ja vaknat och idag ska jag träffa Vickan och Mimmi!

Här kommer lite biler kameran dog tyvärr. Kommer upp med några video inlägg senare.



Stödmat ifrån donken!



Lovisa är prffsfotograf ! WOoho haha



Två glada brudar i tilt! haha



Lovisa med sin lilla sak



XTREME!



I to the sane!



Här sitter man!



Haha. Lovisas kast!

Nej ja vill säa Tack till Maria och Lovisa som gjorde min fredag galet kul! Jag har itne skrattat såhär mycket på länge!!! Hahahaha. x)

Hör av mig senare. Nu ska jag fota.

Ciao babes!

Kommentarer
Postat av: Frida [om mode och foto]

åh, då är det nog något fel;)<3

hätligt med grönan!

2009-05-09 @ 10:30:38
URL: http://fridaisfine.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag vill åka till liseberg och gröna lund och allt sånt! :D Har inte varit där på evigheter ;b

2009-05-09 @ 10:40:24
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaw skitsööt blogg ju :D / www.dollychild.blogg.se

2009-05-09 @ 11:24:56
Postat av: Anonym

tackar

2009-05-10 @ 00:34:08
URL: http://dollychild.blogg.se/
Postat av: Proffsfotografen

Jag är såååååååååå duktig på att fota :o

2009-05-15 @ 18:28:34
URL: http://lwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0