Changes

Gårkvällen blev inte som tänkt. Inte alls. På torget träffade jag David och hans två polare Almqvist&Fille. Vete fasen vad dom gjorde i djhlm med iallafall så tog jag bussen med dom till mörby där jag träffade Maria och Lovisa slump, och vi gick iväg till noratorg för att se en sak haha. När vi kom dit så hade det varit några som hade druckit osv. Det var rätt kaos. Sen ramla jag ner i en rabatt när jag backade med Maria och Lovisa. Haha. Jag ville prata med Victoria så vi gick med dom till vallen och så satte vi oss mitt i vass och allting och sen så började mimmi bråka med hennes påg (itelefon) så hon satt och prata med honom i min telefon typ timmar. Vickan blev så trött så hon somna på en av bänkarna med en av mina tröjor på sig så jag hade bara en kofta. Sen så försvann David och Alex för dom skulle till bussen men kom tillbaka och Fille och Sophie satt och strula x antal timmar så jäkla söta!! (:

Iallafall så sen gick vi till mörby och alla åkte hem. Jag tog bussen. När jag kom hem satt jag uppe till tre för att min bror skulle vra hemma då och mamma och pappa låg och sov suck..

Han fyller år idag. Sexton! Grattis Storebror!!

Japp det var min lördag naaajs



Galet va varmt det var igår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå varför raderade du det nyaste inlägget?? :o

2009-05-17 @ 16:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0