You're Amazing

Woho, min statestik stiger igen. Nu har jag funderat lite och först ska jag bara säga att igår hände en sak dvs lite bloggning. Inlägget under var jag så himla glad och allt var bra. Men allt kan vända under nån timme. Texten där nere menade jag varenda ord jag sa men de kraschade senare på kvällen. Tyvärr. Sånt är livet.

Idag blev jag hemma, tyvärr. Tänk att en kille kan förstöra så mycket? Idag ska jag iallafall pluggaplugga och sen käka med mina fina grabbar på sibylla vid elva. Tack för allt i hela världen att ni finns. Ni är guldvärda
Vid 14.50 ska jag nog åka till skolan och göra mitt franska prov.

Ni alla underbara människor som läser de här. Min blogg är mitt skydd nu. Ni läser min dagbok här varje dag.
Hoppas ni har en toppen bra dag.

Ciao



Låt de bli vår nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0