One Two Three Four.

Jag njuter.. min pappa kom och väckte mig vid elva och han hade gjort frukost åt mig. Snäll pappa jag har! Jag hoppa in i duschen och nu har jag precis satt på mig mjukiskläder! Jill är på fotbollsmatch och sen ska vi träffas. Trevligt trevligt.

Min fredag var jätte mysig. Åkte till mörby där jag mötte upp Vickan och Hanna, vi gick upp till Vickan och käka gottgott, chips och godis! Vi kolla på lite konstiga tv program och hängde framför datorn! Haha. Kom hem vid halv tolv.

Men iallafall så jobbar jag på en text som kommer komma upp strax tror jag. Är ju rastlös fram nu till två! Kika in här då för kommer nog blogga en hel del.

Ciao


Kommentarer
Postat av: danya

What a nice picture ;)

2009-03-28 @ 12:01:11
URL: http://flyinghigh.devote.se
Postat av: nina

När kommer flera inlägg då? :)

2009-03-28 @ 14:29:48
URL: http://ninadarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0