090328

Japp jag och Jill tog tbanan in till tc där vi gick upp och gick bort emot gustavadolfstorg där Erik har sitt hem. Vi stod ute och frös i fyra minuter innan han kom ner och öppna. Vi hade krig först sen kom lilla Jesper och vi satte på en film, Number 23, jag förstod inte riktigt vad den handlade om eftersom vi gick och åt middag mitt i filmen så kom vi tillbaka ca en halv timme efteråt. Iallafall, när den filmen var slut kollade vi på SAW fyra tror jag, den är nästan brutalt rolig. Haha. När den var slut kollade vi på "Jag vet vad du gjorde förra lördagen" Haha, rätt tråkigt program, och sist men inte minst fick de bli D.E.B.S som visades på kanal tre. Jills papi kom och hämtade oss och nu har jag kommit hem för ett tag sen och ska genast hoppa i säng. SKÖNT! Ja.

Imorgon så blir det nog Jillson som ska få underhålla mig. Trevligt värre.
Har ni haft en bra kväll?



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0