Du lever bara livet en gång.

Ja! De är nog tyvärr så. Varje dag är en dag av ditt liv. En dag du kommer minnas. Är de värt att slösa bort den på att tänka på problem, negativa saker, gamla sår osv. Jag tänkte på de idag..  man ska verkligen tänka på livets svåra gåta.. att älska glömma och förlåta. Jag ska ta vara på varenda sekund av mitt liv från och med nu. Positivt positivt positivt!

Jag ska börja ta vara på mina skoldagar och göra dom minnesvärda. Jag har fem helt underbara brudar jag ska spendera tre år med. Jag ska göra de till tre otroliga år! Eller hur tjejer? Mitt liv har aldrig varit perfekt men nu ska jag kämpa för att göra de nära inpå.

No more problems for me! Haha. Jag har varit så otorligt glad hela kvällen. Massa söta människors förtjänst. Haha.

Ni som tycker livet känns jävligt och bara vill dö just nu, om ni ser de här tänk på allt positivt i era liv. De finns alltid något, familj, vänner osv. Leta upp ljuset på den kolsvarta väg ni står och ta er framåt. Alla ni är guldvärda och borde inte må dåligt. Alla är värda ett liv av lycka!

ALL lycka till er!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0