090322 What A Night.

Ja people. Min lördagskväll var allt annat än misslyckad. Fyfasen vad kul jag hade. Jag och Jill gick till Filip tog ett tag eftersom vi var långsamma haha. Kom dit iallafall och där vare jätte bra. Inga närmare detaljer än att min lördag kväll var otroligt lyckad! Tack till allt härligt folk jag spenderade den med!

Idag vaknade jag av att mobilen klingade av sms. Gick upp allt för tidigt för att mitt huvud skulle hänga med och sen s¨å sminkade jag mig och åkte för att träffa Jill. Vi gick på promenad och så. Åkte till mörby fäör hon skulle hem. Där träffa jag Dennis, Kevin och nåra som jag stanna och snacka med tills bussen kom.

Nu är jag hemma och måste faktiskt plugga till mitt teknik prov på tisdag. Tråkigt nog så kommer de gå åt skogen. Men men.

Ciao



Bild på mig och Jill igår kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0