090321 HELG

Japp hörni. Förlåt för otroligt dåligt update. Gårdagen spenderades med Jill, Eddan, Basse, Kalle, Erik, Fred, Filip och Viktor. Hoppas jag fick med alla där. Vi var runt och sen åkte jag och Jill hem till henne sen åkte jag hem. Jill kom tll mig senare och vi kollade på sex and the city, käka dipp och morötter, töntade oss och hade de skitmysigt. Alla behöver såna kvällar med sina närmsta ibland. Vid halv tre somnade båda.

Idag har jag varit i skolan på morgonen för att de var arbetslivsdag. Vid halv ett fick vi går därifrån och jag och Jillsan åkte till stan. Där vi har varit hela dagen. Luncha på mcdonalds med Tove, Astrid och Ditte som vi slumpvis träffade. Kom hem med ett urfint linne ifrån Zara, Jill köpte ett par skitsöta skor och en "klänning" ifrån Zara och skorna ifrån EuroSko.

Kom hem vid nångång och håller på att fixa mig iordning. Jätte najs kväll framför mig och adrenalinet ligger på 1000%. Jill komme antagligen hit senare eller snar toch vi drar ut och har fullplanerad kväll. Tjockt najs.

Hoppas ni har haft en härlig helg hittills.



Snygga brudar igår. Bilden är dock bättre stor. Haha.

Ciao

Kommentarer
Postat av: kajsa

hejhej, kan du ta kort på skorna och klänningen och lägga ut på bloggen? :D kram <3

2009-03-22 @ 01:21:19
Postat av: Linnéa

De var min kompis som köpte skorna och kläningen. Kan därför inte fota de.

Kram! :)

2009-03-22 @ 14:06:22
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0